Friday, March 26, 2010

Jemputan Ke Majlis saya pada 28 Mac 2010

Ini bukan jemputan majlis perkahwinan.

Ini adalah jemputan hari konvokesyen saya di UTM pada hari Ahad petang ini. Bukan sekadar saya yang menjemput, tapi emak terlebih dahulu menjemput satu kampung dan saudara mara. Hahaha!!!

Terima kasih kepada sahabat saya dari Sarawak yang mengirimkan hadiah kepada saya. Juga kepada insan yang istimewa yang tidak dapat hadir pada hari konvokesyen saya. Terima kasih kiriman hadiah kalian.

Majlis konvo kali ini memang saya tidak bersemangat seperti mana pada majlis konvo diploma. Entah kenapa! Oh! yang pasti saya belum membeli seluar untuk majlis pada hari tersebut dan handbag untuk emak. Harap-harap masih ada kesempatan.

Kepada kawan-kawan yang saya ingati, TAHNIAH UNTUK SEMUA! Langkah kita semakin rancak untuk membina kehidupan.InsyaAllah..

15 comments:

Anonymous said...

tahniah aie,,,

pengorbanan awk telah berhasil,,,hargai n raikan la dgn hati yg gembira even awk tak bersemangt tok konvo ni,,,tapi hargai la kegembiraan org lain ats kejayaan awk ni,,,
ape pun tahniah sekali lagi,,,

AiE bAhRi said...

Anonymous,

?

tqvm.

Saya cuma sedikit terkilan bilamana arwah bapa tak dapat bersama untuk meraikan. Saya redha tapi berasa sedikit sedih.Btw, thanks!

luth textile said...

tahniah ayie!
awk dah usha, tu awk dapat..
byk doa kt ayah ok.

Azita Zain said...

tahniah!!!! cekalkan hati wpun menyambutnya tanpa insan2 istimewa di sisi... selamat berkonvo!!!!

AiE bAhRi said...

Luth,
thanks

Kak Ita,
Thanks kak..jom g pesta konvo!

sharamli said...

aie..c0ngret....
:)

TokNabe said...

Tahniah .....
Bukan senang nak kecapi kejayaan.

alhaqimi said...

tahniah!

ASYIQ said...

Tahniah ayie....alhamdulillah.

Anonymous said...

Congratz bro..wish you luck for your future undertaking..

-zul smkajb-

EdAlia said...

aie, tahniah..!

AtieAbid said...

tahniah aie...
lakukan yang terbaik dlm hidup agar ianya menjadi kebanggan di masa hadapan..

CaMaRPuTiH said...

aie.. mcm jemputan kahwin la plak kan. hihihi...

aka dulu konvo xde saper pun join.. mak n ayah n tunang je. tu pun dah memadai... :)

AiE bAhRi said...

Kepada semua,

Thank u very much..

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Aie...it's better late than never..hehehe nak sedap kan hati....Congratulations...bersyukurlah kerana masih punya Ibu untuk bisa membuatnya tersenyum Bangga Dik!...I am truly happy for you!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails