Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

Terima kasih lagi...

Cukup sekadar mengingati..itu yang lebih penting..Dalam usia sebegini..terharu rasanya bila ada yang sudi meraikan bersama-sama tanda kesyukuran.

Ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada semua rakan-rakan yang meraikan bersama-sama dengan mak saya. Rupanya ada kejutan yang mereka lakukan selepas aktiviti makan bersama dan tidur di rumah saya…

Sekali lagi jutaan terima kasih kepada semua rakan-rakan dan mak saya atas ingatan kalian kepada saya..Ingin saya kongsikan kenangan ini bersama kalian..

Kawan2 yang bersungguh-sungguh makan ayam BBQ, otak-otak dan soto

Inilah kawan2 yang berpakat memandikan saya dengan air dan tepung..aduh..abis riuh satu jalan perumahan

Tq kawan2 atas kek suprise ni..

Juga tq kepada pengirim hadiah..ermmm..yang pos laju tu cenderahati dari msjbox..bukan hadiah,,tapi disebabkan sampai pada tarikh hari lahir..saya terima ianya sebagai hadiah harijadi

Hadiah ni yang paling saya suka..terima kasih kepada kawan dan merangkap sebagai adik saya..

Terima kasih juga kepada kak eidafatiha dan kak tirana atas award ini..Ini juga saya terima sebagai hadiah hari lahir saya sebabnya saya baru dapat semalam..
ini dari kak eidafatiha..

dan ini dari kak tirana.

Sempena hari kedewasaan saya, ingin saya ucapkan jutaan terima kasih (sebenarnya tak cukup dengan ucapan ini..jasa kalian tiada nilainya..)kepada mak dan arwah bapa saya yang telah mendewasakan saya sehingga kini..buat pertama kali saya tidak meraikan kesyukuran bersama arwah bapa. Al-fatihah untuk bapa..

5 comments:

a.b geldofg said...

wah2..thniah2!

cIk pEnNa said...

Aie..selamat menyambut hari kedewasaan kamu ye!
opss..kite sebaya ye..
;)

sharamli said...

s0n0k la tu...
hu3..
xajak p0n..

Tirana said...

Happy birthday Aie...Semoga bahagia selalu dan mendapat rahmat dari Allah sentiasa...

Anonymous said...

askum dik...
selamat hari jadi...
moge panjang umur murah rezki dan hidup diberkati yea...
daaa...
salam...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails