Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 05, 2010

Sukar buat pilihan

Hidup ini kadang-kadang sukar buat pilihan. Yang jauh sentiasa dekat di hati. Yang di depan mata terus menanti tapi aku sendiri tak pasti. Entah! Memang begitu sukar sekali.

Kalau pilih dua-dua, nampak sangat aku tamak. tapi kalau betul aku pilih kedua-duanya berperang kah mereka nanti? =)

Yang pasti aku lelaki biasa yang hidupnya juga biasa-biasa saja. Kalau mereka adalah perempuan biasa yang mempunyai kehidupan "luar biasa", aku pasti aku akan menjauhi perempuan sebegitu. Itu yang pasti!. Yang pasti juga mesti mencintai keluarga aku duulu, baru boleh mencintai aku..hahaha.. ya! memang itu yang aku cari. Perempuan yang boleh menyayangi emak sepertimana dia menyayangi aku. Kalau ada perempuan sebegitu, baru tidak susah untuk aku buat pilihan.

12 comments:

Teenz Abu Bakar said...

wahh!! sedang wat pilihan tuk bakal isteri nmpak!! jdk rebutan ekk? hehehe. erm, pe lgk, nyanyi lagu di sana menanti d cni mnunggu laaa..ahaks. papepon, wat pilihan yg tbaek yer..plg pntg plih prempuan sbb agamanya...insya Allah yg laen2 akan turut baek2 belaka...

Maiyah said...

nampaknya adik ni mmg berhati2 dlm memilihkan.. bagus tu.. akak hrp nnti adik akan dpt wat pilihan yg tepat ;)

Tirana said...

Aie buat solat istikharah minta petunjuk dari Allah.

Jard The Great said...

biar mak kamu buat pilihan ar.. ehehe

ch@ said...

ini kena buat pilihan tepat ni...hehehe!

Anonymous said...

wow,,,sugguh hebat aie,,,hehhe.ape pun buat la pilihan n beritahu saper pilihan aie tu pd yg berhak utk mengetahui supaya insan yg satu lg tak kecewa berterusan,,,,ape pun pilihan anda sy pasti akan berdoa kebahagian milik anda,,,,amin

sharamli said...

aie...nak pilih 0rg kan?heee

TokNabe said...

Lagi senang kalau suruh orang yang buat pilihan.

Hanim Mahali said...

semoga akan menemui perempuan sebegitu... Amin...

EdAlia said...

Salam,
whoa menjadi rebutan.. istikharah la, itu jln terbaik. insyaAllah..:-)

yonna said...

haih.jgn diorg 2 tarik rambut sudah kalau bro pilih salah sorg nnt hahaha. apa2 pun, setiap pilihan tu nnt ada pro n cons. biasalah, nama pun manusia.yg penting terima seadanya.. kan?

rimieilya said...

nak jadi pilihan ke 3 blh x?hehe..istikharahla kalau dah buntu nak plh yg mn ok..insyaAllah, akan diberi jalan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails