Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 10, 2010

Aku nak ke luar negara!

Dua hari lepas, aku ada baca fakta tentang i-City di Shah Alam. Memang betul, kalau tak tahu mesti ada yang sangka ianya satu kawasan tempat menarik di luar negara. Kawasan yang dipenuhi dengan lampu warna warni. Pernah juga aku melihat gambar kawan-kawan di facebook yang berlatarkan pemandangan di I-City. Memang cantik! Tapi malu pula nak tanya mereka ambil gambar di mana. Untung jugak aku tak tanya,,kalau tak mahunya kena bambu dengan kawan-kawan sebab tak tahu lokasinya.


Kalau aku ke Shah Alam mesti tak berkesempatan nak ke sana. Padahal dari rumah abang aku ke sana bukan lah jauh, cuma tak berkesempatan sahaja. Tengok tu, anak-anak pakchu bergumbira bersama nenek dan achu e.t ke sana. Mesti seronok.

Lepas ni, tak kira jugak...kalau aku sampai ke Shah Alam, aku nak ke sini jugak! (sambil hentak2 kaki..hahahaha) mana tau boleh tunjuk gambar pada kawan-kawan dan kelentong mereka yang aku telah ke luar negara..hahahaha

::aku takde entri best, sekadar mengisi masa lapang di waktu hujan yang menyebabkan aku terpaksa lepak di rumah.

5 comments:

tic said...

ape slh nye bertanya.. malu bertanya sesat jalan..anyway welkem tuh i city s.alam... hahah.. tgk dr tepi pon rmi yg dh teruja

AiE bAhRi said...

tic,
hahaha..saje je time tu tak nak tanya..mmg betul..tgk dr tepi jalan pun dah terpukau..lagi2 sekarang musim bola siap ada skrin besar lagi..

riz said...

kalau boring dtgler b'tandang ke teratak hamba..utk menjg ank2 sedara...huahuahua

ena said...

mmg best wooo g i-city shah alam ni....mcm duk oversea gak....ala org tu busy jer ...ajak pi i-city tak mau,,

Rashid said...

salam

comelnya tempat.. nak ikut jugale..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails