Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 04, 2010

Update Marathon

Seminggu kebelakangan ini, saya terlalu busy dengan tugasan kerja di pejabat. Banyak lagi perkara yang perlu saya belajar bagi memantapkan kerjaya dan diri sendiri. Ok! stop pasal kerja. Kalau cerita pasal kerja memang tak habis sampai pejam mata.

Saya teruskan dengan cerita terbaru saya. Saya mula merajinkan diri ke gym. Ok! jangan fikir saya ke gym untuk bina badan berketak-ketak. Saya tak minat untuk memiliki badan macam tu. Saya ke gym atas tujuan untuk fitness dan keluarkan peluh setelah seharian duduk di pejabat. Sekurang-kurangnya badan tidak dipam-pam untuk menjadi semakin mengembang seperti sekarang. Hahahaha.Harap2 amalan ke gym akan mantain sampai saya memang tidak ada kesempatan untuk ke sana. Lagipun, harga untuk sebulan memang murah. Berbaloi-baloi orang kata. Lagipun memang tengah berazam untuk maintainkan berat badan. Cewahhhh..

Ada seorang opismate saya akan berpindah ke tempat kerja baru. Memang sedih sebab dia salah seorang rujukan saya juga. Semoga beliau lebih berjaya di tempat lain. Kepada staf baru yang baru masuk dan akan masuk nanti, saya ucapkan selamat bekerjasama dengan kami semua. Berat sama dipikul dan ringan sama dijinjing. Itu harapan saya kepada staf baru... Cewahhh lagiii...

Kimi dan echa ada beli "lapotop" baru. Satu warna pink dan satu warna biru. Siap tunjuk pada pakchu lagi yang laptop Kimi boleh baca alif, ba, ta dan kenal angka dalam bahasa arab. Tapi tak jamin la laptop Kimi dan Echa ada warranty ke tidak kan?? hahaha.. Kalau rosak, Kimi ngan Echa yang akan jadi pomen sendiri. Baru je pakchu simpan angan-angan nak beli Mini Hp time PC fair minggu depan nanti, tengok-tengok Kimi dan Echa dan belu dulu "mini laptop jenama Apple" buatan china tu.

Hujung minggu ni saya makin menjadi gila akibat seseorang. Demam ra. ya.nun.dal.wau makin menjadi-jadi. I lef u.

Orang belah sana dah dapat kerja. I'm happy for her. Congrates! Kerja elok-elok. Dapat gaji boleh belanja saya. =) Jangan selalu makan hati dengan saya ya!.

Kepada saya, selamat masuk bulan Julai yang memang akan bz menggila! Kerjalah bersungguh-sungguh. Kalau semua dilakukan dengan sunguh-sungguh, InsyaAllah pasti ada ganjaran. Cuma lambat atau cepat sahaja. Ok, bye. Bak kata suara dalam laptop Kimi, Ilal Liqa' (Jumpa lagi...)

4 comments:

riz said...

Tulah, baru nk tanya hang ayat Ilal Liqa'.dh t'jwbpun...

AiE bAhRi said...

Kak riz,
hahaha..bahasa arab dapat bape masa PMR? ngeeee...=)

Ren said...

Salam Aie...adoi lama dah tak jengok blog Aie..sorry yer cuma tak berkesempatan . So hows life?

AiE bAhRi said...

Bro Janggel,
Salam...no problem bro..life makin bz sikit sekrg ni..huhuhu..bro sihat?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails