Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 20, 2009

Cerita semalam semalamnya lagi....

Sudah lama rasanya tidak menjengah blog kesayangan ni..bukannya apa..laptop saya rosak dan malas saya hendak baiki dulu kerana semua tugasan untuk semester ini sudah saya selesaikan dan hantar kepada pensyarah yang berkenaan..menyebabkan lama tidak mengupdate cerita terkini membuatkan seorang rakan saya yang merupakan silent reader menghantar mesej kepada saya bertanyakan kenapa tak update cerita terbaru..

Ermm..saya tidak ada cerita terbaru tapi cerita dua hari lepas yang belum saya sempat kongsikan bersama rakan-rakan sekalian..Sabtu yang lepas, saya dan Dir berpakat untuk pergi ke rumah Sis Lin sempena menyambut ulangtahun Adik Amat. tarikh lahir dik Amat berkongsi tarikh dengan hari kelahiran saya juga..(eh..terpromote juga tarikh lahir sendiri..hehehe). Janji dengan Dir tunggu di jusco bukit indah dan alhamdulillah semuanya berjalan lancar..macam-macam perasaan masa nak ke rumah sis Lin sebabnya saya tak pernah lagi jumpa blogger2 selatan walaupun kami duduk senegeri..

Sampai di rumah Sis Lin, saya dan Dir bersalaman dengan semua tetamu yang telah hadir terlebih dahulu..memang teruja sebabnya orang-orang yang saya kenal di alam maya betul-betul berada di depan mata saya. Sis Lin n family, kak Retna, Abg shai, Abg, Roslee, Bro Kasawari n family dan lain-lain lagi..

Selesai mengisi perut, saya bersama adik dan anak saudara saya serta Dir meminta diri dulu sebelum maghrib sebabnya saya perlu menghadirkan diri untuk ke majlis kenduri kesyukuran di rumah sepupu saya dan Dir pula ada perancangan bersama keluaganya..

Terima kasih saya ucapkan kepada Sis Lin n family serta blogger-blogger yang lain.Pertemuan dengan kalain amat menyeronokkan.Jika diizinkan Allah,InsyaAllah kita berjumpa lagi..

Inilah besday boy..(Dik Amat) bersama family tersayang..

Punya la malu saya nak sembang dengan mereka tapi mereka memang sporting...

Abg shai, bro Kasawari n kak Linda..Tq bakarkan ketam n udang..hehehe

inilah blogger2 tegar,,best88x

Kamilah geng Ben 10!

gambar-gambar ni saya ambil di sini...Sorry bro Kasawari..saya cilok gambar2 ni sebabnya tak bawa kamera time tu..hehe

Semoga ukuwah yang dibina dan terjalin akan berkekalan hingga akhir hayat..

5 comments:

Na Shari said...

Happy belated birthday Aie...semoga panjang umur, murah rezeki dan dirahmati Allah sentiasa...

Sis Lin said...

terima kasih aie,sudi dtg juga...
hepi bufday to aie too ye....

MaSHee said...

Hepi Belated Besday!

unknown said...

happy belated besday

sori lmbat wish =)

cIk pEnNa said...

uihh..blogger2 tegar!
hihih
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails