Sunday, May 31, 2009

Selamat Menempuhi Kehidupan Baru

Rasulullah s.a.w bersabda :

Maksudnya:

"Apabila telah berkahwin seorang hamba itu, maka dia telah pun melengkapi separuh daripada agamanya. Maka bertakwalah ia kepada Allah di separuh yang belum lagi

(Riwayat Al-Baihaqi)

Selamat pengantin baru buat kak Rozana dan abg Azlan.

Rasulullah s.a.w bersabda :

"Apabila Allah s.w.t mencampakkan ke dalam hati seseorang keinginan meminang seorang perempuan, maka tidak mengapalah dia melihat kepadanya"



Selamat bertunang buat coursemate saya, Balqis..

Semoga kehidupan kak Rozana serta suami dan Balqis sentiasa mendapat keberkatan dari Allah

19 comments:

GRuNGe said...

Anda bila lagi aie?

haruan tasek said...

ya posing dah macam pengantin kan grunge

pijah@hakuna said...

xsabar nak tengok tuan punya blog ni dalam baju penyantin pulok...syepat2 ;p

asis said...

selamat pengantin baru..

Monkey D Luffy said...

tahniah

D.L Sumunie said...

Hai Aie.. lama tak bagi komen dalam blog ni..sering juga lawat dan baca. ingatkan aie yang kawin...he he he nak tunggu entri aie atas pelamin dan bernikah...selamat berbahagia kepada yang berkenaan..

Aku... Dia... Kamu.. said...

Tahniah utk sahabat kamu. Moga kamu juga ada pengakhiran sebegitu, ok!

addyaholix said...

cantik balqis. selamat bertunang!

addyaholix said...

dan selamat pengantin baru buat rozana dan azlan!

Mencari Sinar Bahagia @ Tommy said...

Hello...

Boleh berkenalan ke...
Kalo ye,singgahlar blog aku..
Hope to hear fr U soon...

Framestone said...

mu bile pulak ek
pe2 pun bro tetap doakan ko ek. even lambat lg..

out of topic--> he..23x musim mengawan ek he...23x klu dah tahu musim mengawan..pe kate bg alat membantu mereka mengawan he..23x boleh ke

AiE bAhRi said...

Untuk semua,
Saya lama lagi untuk ke kehidupan baru seperti ini.Banyak lagi persediaan yang harus dilakukan untuk memikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga suatu hari nanti.Apa2 pun,InsyaAllah saya tidak akan lupa menjemput kalian bila tiba masanya.

Addy,
ya!balqis memang cantuk dan baik orangnya.Menjadi pujaan ramai lelaki classmate saya.Dan yang penting,dengarnya dia memilih senior untuk menjadi teman hidupnya.Untuk kawan2 yang pernah untuk menambat hati balqis,jangan frust ye..Jalan masih ada untuk mencari wanita lain(ceh..ayat macam bagus je..)

Tommy,
salam kenal dari saya..nnti saya lawat ur blog..

KhairiL's said...

tahniah kpd mereka

Fly said...

Tahniah, semoga mempelai kekal bahagia hingga ke akhir hayat..nasi minyak aie bilalah yek?

AiE bAhRi said...

khairil,
ye!tahniah untuk mereka..

Bro fly,
Saya coming soon,,heheh..tapi nk booking bro as a photographer.Boleh?

chimera said...

selamat pengantin baru rozana dan Azlan....

selamat bertunang Balqis.... moga bahagia akan jadi milik kalian berterus-trusan...

Framestone said...

out of topic--> he..23x tp ko ade gak nmpk cam nk cecah 170 kan huihuhu... yup yg pentingbaik..ade gak yg pendek..tp perangai mengalahkan toyol huhu

miss GAZA said...

moga mmpelai pngantin berbahagia hingga akhir hayat..
=)

sharamli said...

kam00?bila?hu3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails