Friday, July 17, 2009

Ada telor la..Yes..boleh main bola..













Sekadar berkongsi kegembiraan bersama keluarga abang saya..Tahniah. Bulan depan saya akan dapat 2 orang anak baru. Buat akak ipar dan akak saya, semoga Allah memudahkan urusan kalian.InsyaAllah.

”Sesungguhnya perbandingan (kejadian) Nabi ‘Isa di sisi Allah adalah sama seperti (kejadian) Nabi Adam. Allah telah menciptanya dari tanah lalu berfirman kepadanya: “Jadilah engkau!” maka menjadilah ia.” (Surau A-Li-‘Imraan, 3: Ayat 59).


FirmanNya lagi (Surah Fussilat, 41: ayat 53) bermaksud: “Dan akan diperlihatkan kepada mereka tanda-tanda kekuasaan Kami di merata-rata tempat (dalam alam yang terbentang luas ini) dan pada diri mereka sendiri, sehingga ternyata jelas kepada mereka bahawa Al-Quran adalah benar. Belumkah ternyata kepada mereka kebenaran itu dan belumkah cukup (bagi mereka) bahawa Tuhanmu mengetahui dan menyaksikan tiap-tiap sesuatu?”


23 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tahniah aie....

=) salam jumaat yer

anilrah said...

bestnye. ala.. mesti terharu kan hati sorg ibu melihat ada 1 nyawa dalam rahimnya :)

Watierman said...

Wah Pak Chu...tambah lagi anak buah....akak pun tumpang gembira...tahniah...!

akhis said...

~congrats

CaMaRPuTiH said...

tahniah aie. bertambah besar la keluarga nntkan.

~harapnyer peluang yg sama utk akak juga~

sharamli said...

c0ngret..nnt mesti c0mel kn..

Sis-Lin said...

tahniah..sungguh menakjubkan kuasa allah kan..
semuga semuanya selamat hgga sampai masanye yek..

yOnnA said...

HAHHAHHA siap mention ade telor!! :p ngeee wahh boleh main bola lah lepas ni :p ngee sakan la pakcik diorang manjakan nnt heee

yOnnA said...

HAHHAHHA siap mention ade telor!! :p ngeee wahh boleh main bola lah lepas ni :p ngee sakan la pakcik diorang manjakan nnt heee

..::mrsMeme::.. said...

tahniah~~!!hihi....
bes la tuh..

Cik AniS GalaXy said...

tahniah buat abg mr aie.
tahniah jgk buat aie...
aie bile lagi..hehe

anaklaut said...

salam..

tahniah buat abang aie...moga dgn kehadiran orang baru, bertambah lagi kebahagian buat abng aie ,,insyallah..

Tirana said...

Seronok Aie nak dapat anak buah..dua orang pulak tu..hehehe

maiyah said...

wah wah wah, masa tengok tajuk ingat mende tadi.. tahniah pakcik!

Abg Din said...

tahniah...bertambah la lg skuad bola sepak ye....

GRuNGe said...

Aie, anak buah dah ramai, anak sendiri, mungkin tahun depan kan Aie. Sebab kamu pun bakal grad dah selepas sem ni. Lalalala. Tak sabar tunggu Aie berkongsi kegembiraan Aie nak dapat anak plak. Lalalalala.

addyaholix said...

tahniah aie. bertambah besar la keluarga kan.

aku baru tahu ah tok tu abang ko. haha!

Ivy Metaga said...

tahniah..best nya ramai anak buah...aie bila lagi ekekekeke..:p

seri lyana said...

yeaay, aie dapat geng baru.. walaaaaa... bestnyeh..

liana pon selalu excited bila nak dapat anak buah.

Qaseh said...

tahniah....

Diana said...

alhamdulillah^^
tahniah beshnye dpt baby>.<
nak jugak rasa ade satu pun jd la..
tp tu la rezeki jodoh tu xsmpi2 lg
T___T umo pon da makin lanjut da ni

ASYIQ said...

Tahniah...dpt lagi anak sedara lelaki. Dah cukup ke satu team bolasepak.?

Syukur lagi sekali sebab menambah bilangan lelaki di atas muka bumi kerana species ini semakin pupus...hihi.

zeti said...

alhamdulillah.. btmbh keluarga aie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails