Monday, January 05, 2009

Alahai...sahabat

Kadang2 kita berkawan..Tapi, tak semua suka.Kita cuba buat terhibur.Tapi, tak semua ketawa.Kita rasa kita bergurau..Tapi, tak semua gembira..Kita rasa tindakan kita wajar..Tak sangka ada yang terluka..

Alahai...sahabat maafkan saya jika gurauan saya kasar petang tadi..

notakakikukumalu :

Sahabat setia bagai pewangi yang mengharumkan.Sahabat sejati menjadi pendorong impian.Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah...

19 comments:

ab geldofg said...

semuatu utk mguji kita dlm bkawan...

Monkey D Luffy said...

kalau nak bergurau ni kena tgk org jugak sebenarnya

Daddy Cool said...

Laa...sensitif sangat nih...

ifahruzzaman said...

kata seorang guru aku dulu:

'nk cari kwn yg baik cuba ajak dia(kawan) teman kamu membuang air besar.kalau dia sanggup tunggu kamu berkemungkinan besar dia kawan yang baik'

kata guru aku la....
kwn sememangnya istimewa.

K-A!R-yL said...

x suma kwn yg ska kita
dan x suma kwn yg x ska kita

chimera said...

kalau kita buang huruf K pada perkataan kawan... kita gantikan dgn huruf L.... kita boleh buat kesimpulan macam ni, kawan boleh bertukar jadi lawan dgn dua langkah mudah saje.. hmmm... tapi, dlm kehidupan sbenar... satu langkah pun dah memadai... kan????

hahah... sebaik mana pun kita, sehebatmana pun kita... kita tetap manusia yg tak akan lepas dari buat silap... mintak maaf elok2 tau. jgn sampai terus renggang rasa mesra persahabatan.... jgn sampai tak bertegur sapa...
dan... berhati2 jugalah ketika bergurau....

alhaqimi said...

hye...sahabat terbaik adalah sukadukanya bersama kita..

termasuklah dalam memberi dan menerima kemaafan itu..

Selamat menempuhi hari-hari mendatang..

addyaholix said...

mohon maaf itu yang terbaik. moga pintu hati sahabat terbuka untuk memaafkan. kau dah buat apa yang termampu. pilihan ditangan dia. harapan moga sahabat kembali sambut tangan kau dengan senyum dan renung anak mata yang bercahaya. insyaallah!

macam aku pernah tulis sikit masa dulu, definisi aku tentang istilah kawan, teman dan sahabat adalah sangat berbeza.

dan moga dia terus jadi sahabat kau, kerna takhta sahabat adalah yang tertinggi. itu cuma pendapat aku sendiri.

eworque said...

kawan berapa ramai pun bole tapi sahabat tu ssh la nk dpt. biasanya 2-3 org je.

Tirana said...

Memohon maaf adalah langkah yang baik.. Mudah-mudahan kawan Aie tu dapat memaafkan Aie..

~NurKasih~ said...

salam aie..
kita ni manusia biasa.. x mampu nak memuaskan hati semua org..
Buat yg termampu aie..

OJENG said...

aku suka ayat ngko yg part atas tue.nice.huhu.telus betul.huhu.
eh,lagu blog ko cam em..em..haha.tatau nak cakap pepe.hehe.nway,i like it.hehe

Mr. Janggel said...

Sukar untuk mengetahui hati seseorang..Adakah dia ikhlas? atau sebaliknya...

Hanya mereka yang tahu..

ujie said...

hati manusia mmg sukar kita fahami lebih2 lagi tuk kita puaskan hati mereka...sabo jer la..

hati kita hanya kita yang tahu..

kuncop said...

rambut sama hitam tapi hati lain2.
jadi buat penat jer nak mengenali hati manusia kan~??
bird same feathers flock together...

Bunga Binti Nordin said...

betul2...
kita mmg susah nak phm hati org lain..
tp sbgi sahabat..
i believe u mesti dh cuba jd yg terbaik..

:)

p/s :
bunga link kan kamu..
hope kamu juga..
:)

Bunga Binti Nordin said...

betul2...
kita mmg susah nak phm hati org lain..
tp sbgi sahabat..
i believe u mesti dh cuba jd yg terbaik..

:)

p/s :
bunga link kan kamu..
hope kamu juga..
:)

~ochie~ (^_^)v said...

alalalal..
kawan laki ker pompuan tu? lalalla
ker kwn special.. huhu

yOnnA said...

tu lah rencah dalam persahabatan.
minta maaf balik tak ni? hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails