Sunday, February 01, 2009

Al-fatihah untuk arwah ayah saya.

Salam..

Saat saya menulis entri ini, hati dan jiwa saya masih dalam tidak keruan.

Al-fatihah untuk arwah ayah saya Allahyarham Hj.Maskur Bin Atmom yang telah kembali ke rahmatullah pada hari Sabtu 31 Januari 2009.

Semoga ayahanda ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman.Amin.

Doakan saya tabah menghadapi hidup2 akan mendatang tanpa seorang ayah.

62 comments:

dir&fara said...

salam aie.. nape ko tak bagitahu aku?? kan aku dekat je ngan kau.. tapi xpela, mungkin kau tak tahu nak buat ape time tu.. aku faham perasaan kau.. aku harap kau byk2 bersabar.. nanti aku bagitahu kawan2 yang lain ok..

Tirana said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun...

Mudah-mudahan roh ayahanda Aie diberkati Allah dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman...

Dan semoga Aie tabah dan cekal menghadapi hari-hari mendatang tanpa seorang ayah..

-aTie- said...

atie doakn roh ayah aie berada d kalangan org2 yg beriman n beramal soleh...

percayala dugaan ini buat diri kita menjadi lebih kuat untuk menghadapi hari2 mendatang

epalgreen said...

takziah..
aie..
smge kamu tabah menghadapi hari2 kamu..
semua yg hdp akan kembali ke pangkuanNya..
al-fatihah...

Miss Sekut said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun...
takziah buat aie sekeluarga...
semoga aie dan keluarga tabah menghadapi hari esok tanpa ayah di sisi... dan semoga roh ayah aie ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh..

CikYana(",) said...

takziah ye
smg inchik aie tabah menghadapi nye
Al-Fatihah tuk arwah ayah inchik aie

azza_irah said...

aie..
takziah dr akak dan abg..
moga aie sekeluarga semakin kuat dan tabah. berat mata memandang berat lagi bahu memikul..moga segalanya dipermudahkan utk aie sekeluarga..

addyaholix said...

salam aie,
takziah buat kau sekeluarga. tabahkan hati, kuatkan semangat. yang pergi tetap pergi, kita yang hidup perlu teruskan hidup. yang pasti setiap yang hidup pasti menemui mati. percayalah, kasih sayang DIA lebih kuat berbanding kasih sayang kita kepada arwah. mungkin kerna itu DIA memilih arwah. jangan menyalahkan takdir, sebab itu ketentuan dari yang maha Esa. anggap ini sebahagian dari ujian dan dugaan dari DIA untuk menguji keimanan kita yang masih diberi peluang untuk terus menyedut udara milik-NYA.

menangislah kalau perlu, mungkin itu baik untuk terapi diri sendiri. cari seseorang yang rapat untuk kau luahkan semua yang terbuku dalam hati. jangan pendam kerna padah jawabnya. cuma jangan berterusan meratap. kau perlu kuat untuk keluarga kau yang lain. kau perlu kuat untuk setiap yang hidup. dan paling penting, kau perlu kuat untuk diri kau sendiri. mungkin aku tak mampu fahami apa yang kau alami, cuma sebagai kawan, aku mahu kau terus kuat dan mampu berdiri gah seperti sebelum ini.

banyakkan sedekah alfatihah buat arwah, dan sama-sama kita berdoa moga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman insyaallah.

Asiahaha's said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun.
salam takziah utk aie.
Al-Fatihah~

Otak Belacan said...

Sorry to hear the news.

Salam takziah buat aie sekeluarga.

Al-fatihah.

@LiYaNNuaR said...

Al-Fatihah dan takziah yek... moga rohnya tenang di sana... sabar la yek... hidup perlu diteruskan tanpanya di sisi...

sama2 la kita tak berayah... tabah ye Aie... take care...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

aie...
salam takziah dari Yanie..

Al-Fatihah....jaga diri k...

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Tera said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun

salam takziah buat aie sekeluarga, semoga tabah... Al-fatihah!

Myza Pesona said...

Salam takziah dari akak buat Aie dan keluarga. Moga tabah menghadapi ketentuan dariNYA. Semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman dan beramal soleh! You have to be strong and life has to go on!Akak faham perasaan akak kerana akak telah kehilangan mama akak pada 16/2/06 dulu! Take care

chipsmore said...

saba ea..hope u tabah menempuh dugaan ni ;)

pink_butterfly said...

aie...

takziah utk aie n family...
smoga tabah mhadapi smua ni...

jangan putus2 mhantar doa bwat arwah ayah...

al-fatihah~

cIk pEnNa said...

al-fatihah.

miezi said...

saudara,
takziah. be strong ye
alfatihah

Qasih said...

dik..

kehilangan bukanlah satu perkara yang senang untuk dihadapi tapi ingatlah sentiasa bahawa dia yang telah tiada akan tetap hidup dalam hati kita.. dalam kenangan.. selamanya.

iringilah pemergiannya dengan doa dan ayat-ayat suci kerana hanya itulah yang menghubungkan aie dengan arwah.

Al-Fatihah buat arwah...

D.L Sumunie said...

Takziah buat aie dan keluarga. Tabahkan hati melalui hari2 yang mendatang tanpa seorang ayah.

♥miss zaza♥ said...

salam takziah.
al fatihah...be strong!

yOnnA said...

salam takziah aie :(
semoga ayah awak ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..
amin..

Luth Textile said...

takziah dari Luth kepada aie dan keluarga..
semoga tabah menghadapi dugaan ini
semoga ayah aie diletakkan bersama orang yang beriman

Papa-Itam said...

assalamualaikum aie..
umie dan papa ucapkan takziah....moga aie tabah menghadapinya....kekuatan aie menjadi satu kekuatan buat ibu aie hendaknya...kami doakan arwah mendapat tempat dikalangan orang2 yang beriman ....

iEn said...

Al-Fatihah... salam takziah dr ien

zeti said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun.. takziah dr akak & family.. akak btul2 tkejut ni aie.. pape pun akak hrp aie & family tabah hadapi ujian dr Allah ni ye dik.. semoga roh arwah ditmpatkan di kalangan org2 yg beriman..

Al Fatihah..

chimera said...

Salam takziah Aie... saya tumpang simpati...

Setiap yg hidup pasti akan merasai mati.. cuma Allah yg tentukan bila, di mana dan bagaiamana...

tabahkan hati. kuatkan semangat. Doa byk2 utk ayah... sedekah al fatihah byk2 utk ayah... Doa dari anak yg soleh juga salah satu dari 3 perkara yg boleh melindungi insan di SANA...
Walau bagaimana pun Aie sayangkan ayah... ingatlah Allah lebih sayangkan dia... IsyaAllah dia akan selamat di SANA... sabar byk2 ya...

Sesungguhnya kematian itu adalah sebaik-baik peringatan...

alhaqimi said...

salam takziah aie!...

doakan ayahnda mu bahagia di sana. amin.

♥.misz luna.™ said...

aie..

tabah ok?
aie msti kuat..

insyaALLAH..


**selalu la sedekah kan al-Fatihah utk arwah ayah aie..bg die cukup mkn kt sn...dpt mknn dr anak yg soleh..

ifahruzzaman said...

al fatihah dari awal hingga akhir ayat.

salam takziah utk kamu..
sabar.begitu hukumnya.
'tiap2 yang bernyawa pasti merasai mati'

redhakan pemergian allahyarham...semoga rohnya akan mendapat segala syafa'at yg pernah dikerjakan..

tabahlah....

~NurKasih~ said...

Assalamualaikum aie..
Terlebih dahulu al-fatihah buat Allahyarham Hj.Maskur Bin Atmom
Sedih & terkejut dengar berita ini aie.. salam takziah dari kak as sekeluarga di NZ..
Semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh..
Kuatkan semangat dan tabahkan hati.. Teruskan perjuangan dan cita2 aie.. Mak masih ada.. jaga mak baik2 ya.. InsyaAllah.. akak sentiasa di YM.. be strong ya dik!!

~NurKasih~ said...

Assalamualaikum aie..
Terlebih dahulu al-fatihah buat Allahyarham Hj.Maskur Bin Atmom
Sedih & terkejut dengar berita ini aie.. salam takziah dari kak as sekeluarga di NZ..
Semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh..
Kuatkan semangat dan tabahkan hati.. Teruskan perjuangan dan cita2 aie.. Mak masih ada.. jaga mak baik2 ya.. InsyaAllah.. akak sentiasa di YM.. be strong ya dik!!

cepotet said...

al fatihah..

salam takziah buat aie sekeluarga. moga roh allahyarham ditempatkan di kalangan golongan yang beriman.

takziah aie.

Ecah said...

Al Fatihah..

Salam aie, ecah bru tau pagi ni. semoga aie sekeluarga banyak-banyakkan bersabar.. banyak-banyakkan berdoa semoga dia ditempatkan di tempat yang sebaiknya serta amalnya diterima.. insyaAllah..

eya said...

Salam Aie..
lame suda akk x jengok aie kat sini.

erm..Takziah ye atas kehilangan ayahande aie. tuhan lebeh sygkan dia.
redha je pemergiannye. selalu2 mendoakan kesejahteraan dia disane.
akk pon da rese cmne ilangnye org yg tersyg(Akk pon da xde ayah sejak O5). hrp aie tabah ye.
idop kene ditrskan.

.:chEyaNtie:. said...

salam..dik..
takziah kepada aie sekeluarga..mengenali arwah mmg sesuatu yang indah..semoga ruhnya dicucuri allah..
akak percaya aie mampu mengharungi dugaan allah ini..hakikatnya semuanya akan pergi..redha dik..
but still,u have ur mom..be strong..

niza said...

salam takziah aie...semoga awk tabah n sentiasa sedekahkan fatihah kepada allahyarham...

Qaseh said...

salam aie..takziah atas pemergian abah..semoga aie tabah menghadapi dugaan dari allah swt

eida~fatiha said...

SALAM TAKZIAH dr akak buat aie skluarga..
semoga adik tabah..

Al-Fatihah..

Monkey D Luffy said...

alfathiah untuk ayah mu..

Framestone said...

al-fatihah

moga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman

Azita said...

takziah utk aie dan keluarga. moga tabah menhadapi hari2 mendatang tanpa seorang ayah... akak telah melalui saat2 kehilangan ayah tersayang...

Boyz said...

salam....erm...aku ucap takziah jugak ek.....ermmm......

sharamli said...

alfatihah..sem0ga arwah dicucuri rahmat..........be str0ng........

votech mini votech said...

al fatehah.... ermm smoge roh arwah dicucuri rahmat....

votech mini votech said...

by the way t follow la blog votech k... kite de 2... 2 2 skali tau... bye smekom...

Aidy Shahiezad said...

salam takziah buat aie sekeluarga...
semoga roh beliau dicucuri rahmat dariNya...

pensel tajam said...

takziah aie.satu titik tamat kehidupan yg pastinya akan tiba.alfatihah.

aloy said...

segera bangkit..

^aNgRiAni^ said...

Salam Aie

Al-Fatihah...be strong yer :)

Mr. Janggel said...

Salam Takziah buat Aie sekeluarga. Semoga AIe sentiasa tabah mengharungi kehidupan yang penuh pancaroba ini.

Al-Fatihah..

fazemy said...

Salam takziah. Semoga tabah dgn dugaan ini. Smoga roh ayahmu dicucuri rahmat Allah. Amin.

noey.rania said...

salam takziah,tabahkan hati, smoga ayah aie d tempatkan dikalangan org2 yg beriman al-fatiha....

kazars said...

salam...singgah.. salam takziah....
pe2 pon jalanilah hari dengan sempurna....
n hope ko tabah..k..

.::c!kzUrA::. said...

salam aie..

takziah..mg aie dan kluarga akan lebih tabah mengharungi hari2 depan..

ha_si_na said...

Al-Fatiha....

Takziah...semoga anda sekeluarga tabah menghadapi hari-hari mendatang..

Idayu said...

Innalillahi wainna ilahi raaji'uun...
Takziah aie.
Moga aie tabah hadapinya.
Semoga roh ayah aie dicucuri rahmat olehNya dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.

OJENG said...

salam aie.
salam takziah yah.
banyakkan bersabar.

ab geldofg said...

aku pcaya dia pasti akan aman di sana...alftihah

Junaidix said...

al-fatihah..

Lina said...

salam...takziah yek aie....
semoga roh arwah di tempetkan bersam2 ngan orang yang beriman
byk2kan bersabar ye....
al-fatihah

Mr. Azman @ Kreuger said...

salam takziah untuk aie.
semoga bersabar dengan dugaan
yang ditempuhi.

al-Fatihah untuk aruah ayahmu~

AzmanIshak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails