Friday, February 20, 2009

Happy Birthday to Amsyar Harith


Selamat Hari Lahir yang ke 1 tahun..
Semoga Amsyar menjadi anak yang soleh dan taat kepada Allah, Rasul dan kedua orang tua..
Pak Chu hanya mampu mendoakan sahaja..
Dah 1 tahun anak sedara pak chu ni tapi tak boleh manja2 lagi dengan mama n ayah sebab mama kata tahun ni amsyar akan dapat adik lagi.(tahun ni pak chu dapat 2 orang anak sedara lagi..alhamdulillah..)


sambutan hari jadi amsyar mama kata kena buat biasa2 je sebabnya bapak tiada.Kalau bapak ada, tentu amsyar asyik didokong sahaja.

Kan seronok kalau ada pak long n family, pak ngah, mak ngah, akak piqah n akak pipah, mama tati, abah zul, abg jajiq n acu siti tapi semuanya duk jauh dari jb.

Selamat Hari Lahir Amsyar Harith

14 comments:

eiza in the house.. said...

Salam
aie, birthday hr nie eh..sama ngan kita la...happy birthday amsar harith..jadi anak yg pintar yer :)

ab geldofg said...

comel budak tu

Tirana said...

Happy Birthday to Amsyar

CikYana(",) said...

Happy Birthday To Amsyar

cIk pEnNa said...

happy birthday amsyar..
oo..pak chu ye?sama le kite..
cuma,sy nih mak uchu gitu!
hihih
;)

alhaqimi said...

Selamat Hari Lahir Amsyar Harith!!

chimera said...

Moga Amsyar Harith sihat-sihat selalu... Happy birtday cute boy...

jiji najiy said...

hepi birthday 2 u
hepi birthday 2 u
hapi birthday 2 AMSYAR
hepi birthday 2 u


hope baby AMSYAR jadi anak yg soleh

isha said...

Hey hi,... i am ISHA from India i saw your name in one of my friend's list and i also found your blog intresting.so i have added your link to my Blog,i hope you will also add my name to ur Blog and share ur ideas and experiences with me.And see you in next post bye...

Bunga Binti Nordin said...

sweet...
sama bulan bufday la kita,dik...
:P

munirmuji said...

selamat hari lahir untuk anak buah ko jugak...

salam ziarah dari Dunedin

Luth Textile said...

Salam, i need ur advice.. Nakkan pendapat dari anda disini

Thnkx..

ma_honey said...

Selamat Hari Lahir Amsyar...
Mak ngah, Pak Ngah, kak Fiqa dan kak Fifa tak dapat nak meraikan bebday Amsyar...semoga Amsyar panjang umur, murah rezeki dan jadi anak yang soleh...., jangan nakal-nakal tau...

.::c!kzUrA::. said...

selamat hari lahir amsyar... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails