Monday, February 16, 2009

Tag-kenapa mesti 6?

Saya nak settlekan tag yg dibagi oleh abg chime.yg abg chime nak adalah seperti berikut :

• Go to your photos folder in your computer.
• Go to the 6th folder of photos.
• Go to the 6th picture in that folder.
• Put the picture on your blog and description of it.
• Invite six friends to join the challenge.
• Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Alamak!..saya takde folder pic sampai enam.yang ada sampai empat je.xpe kan abg chime?huhuhu..tapi abg chime dh kata tag ni mudah..letak je gambar.pic ni adalah folder ke empat tapi gambar ke keenam.Ok kan?

ni la gambarnya..gambar semasa sambutan hari raya aidiladha tahun lepas...opss...ni bukan sesiapa..ni la adik saya.Satu2nya adik saya yang saya ada..Semoga adik akan tabah menjalani kehidupan tanpa seorang ayah.Apa yang penting jangan abaikan pelajaran dan mudah2an adik akan grad dengan cemerlang.Semoga kita sama2 dapat membina kekuatan demi emak.Ok stop!tak nak sedih2 sebabnya kalau tak makin panjang lagi ayat yang nak ditaip.

Jeng3..sekarang saya nk jemput 6 kawan2 saya untuk buat tugasan yg sama-dir, cik yana, khairil,siti bum-bum,dr.salam ngn kak eidafatiha..

ok settle..

9 comments:

eida~fatiha said...

nnt akak cuba jwb dik yea..
akak ngah byk hutang tag ne..
hihi

CikYana(",) said...

nnt cik yana wat eh:)

ab geldofg said...

comel....boleh kasi email dia?;)

addyaholix said...

haha aku pon dah selesai jawab. rasa bahu aku ringan sikit. sebab banyak tag yang aku hutang dengan kawan-kawan!

KhairiL's said...

tag...
nnt akan dijawab

chimera said...

lawa adik aie... kim salam kat dia ekk.. hehe

oh ya! terima kasih sebab dah buat tag ni..

Luth Textile said...

lawa adik hang...
ejaskan kat akuuuuu

Framestone said...

kim salam kat adik ek...

dir&fara said...

ehemmmm.. bole x saye panggil abang aie??? sudikah abg aie trime saye sebagai adik ipar?? hahaha.. aku gurau je.. nanti aku buat eh.. bz abis skang ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails