Saturday, February 28, 2009

Musim kahwin



Selamat Bertunang buat Yatt dan pasangannya Zulkifli..

Buat pasangan pengantin baru Ain dan suami,Selamat Pengantin Baru (erk..gambar tak upload sebab pengantin dah salin baju biasa masa datang..lewat sangat datang..)

Dan buat sahabat saya lagi..Naziha dan suami,Mukhriz..Selamat pengantin baru juga.Moga kalian berbahagia ke anak cucu.Maaf tak dapat datang sebab ada hal yang perlu diselesaikan lewat petang tadi..

Semoga dapat melayari alam rumah tangga dengan penuh sempurna..

12 comments:

syareena said...

wa.... merahnye...

AtieAbid said...

asyik org yg kawin jek..aie bila plak nie..??

jiji najiy said...

naziha??
kak ziha smka ker...

dir&fara said...

salam aie.. ni kul 3 pagi aku dtg melawat ni.. baru balik keje ni.. maklumla, aku pun nak kumpul duit kawin jugak.. hehe.. jap lagi tido le.. kul 5 dh kene bangun balik.. huhu

Tirana said...

Aie pulak bila nak kawin? hehehe..jangan marah ye..kak tirana bergurau aje..

AiE bAhRi said...

syareena..
uh..mmg merah..meriah warna tu.

atie abid,
erm..saya?hehehe..insyaAllah coming soon..

jijie,
ye,kak ziha smkajb..ramai batch abg aie yg dah tamatkan zaman bujang..

dirfara,
salam dir,tq melawat aku pg2 buta cam tu..aku sedang diulit mmpi bersama puteri kayangan..nk kumpul duit boleh dir,tapi kesihatan jg juga ye..nnti tido tak cukup badan letih n takde tenaga plak..(erk..jgn plak ko minum tongkat ali untuk tambah tenaga..tu lain plak ceritanya nnti.hehe)

kak tirana,
umur maih muda lagi kak.nk mantapkan jiwa dalam diri dulu baru boleh nk jaga anak orang nanti(ceh..jawapan yang konon2 baik.hehehe)

ab geldofg said...

slamat2 ye yatt

KhairiL's said...

ko cepat2 la...
boley aku p mkn nasi kenduri

hehe

dir&fara said...

alamak!!! aku terminum kacip patimah!! dh terkacip ni hah!! hahaha

Monkey D Luffy said...

ko jgn lambat2 lak

addyaholix said...

kakak aku bertunang 21mac nanti. tapi yang lain-lain dah sibuk tanya aku bila lagi. huh!

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails