Wednesday, June 10, 2009

Rindu pada kalian datang lagi...

Rindu pakchu datang lagi. Tak tahu entah yang ke berapa kali ianya datang menyinggah. Yang pasti pakchu amat rindu kalian. Sumpah!

Terasa tidak sabar untuk menunggu kalian hadir pulang ke kampung halaman Johor Bahru pada esok hari. Sudah jelas terbayang wajah kegembiraan anak-anak pakchu bermain bersama. Tapi, hari ini pakchu mula berasa tidak sedap badan. Mungkin tanda-tanda hendak demam. Pakchu kena gagahkan juga diri untuk menahan dari demam sebab pasti rugi bila kalian balik, pakchu tak dapat bermain dengan kalian.

Yang pasti, kasih pakchu pada kalian sama rata. Pakchu akan layan anak-anak pakchu sama adil semuanya. Semoga kasih sayang pakchu akan berkekalan untuk kalian dan anak-anak baru pakchu walaupun pakchu juga akan berkeluarga dan mempunyai anak sendiri.

**abang, drive elok2..perjalanan jauh untuk sampai ke Johor. hati2

20 comments:

Na Shari said...

Semoga aie sihat sentiasa untuk melayan karenah anak-anak buah... :)

haruan tasek said...

rindu anak sedara.... belum anak sendiri lagi... mesti lagi rinduuuuuuuuuu

░♥si lampu neon♥░ said...

ecewah comel2

KhairiL's said...

baiknya pakchu

kalu demam mkn la ubat nnt melarat plk

GRuNGe said...

Aie,

Sekiranya anda sudah menjadi suami,
Pasti anda akan menjadi suami yang baik,
Sekiranya anda menjadi ayah,
Pasti seorang ayah yang bertanggungjawab,
Tapi yang pasti,
Anda adalah seorang anak,
Adik dan abang yang prihatin.

Aie, saja tulis poem sikit untuk kamu. Tapi jangan lupa diri tau Aie, ingat diri dan tanggungjawab. ;) Manusia itu mudah lupa.

Sis-Lin said...

harap2 aie sihat dn genbira melayan ank2 sedara..seronok kan...

pijah@hakuna said...

uwwa..ritu nak balik budak2 tu siap nanges2 xnak bagi maknjang dia ni balik. cedey.....uwwaaa...;(

dir&fara said...

tu pesan2 untuk anak sedare kau kan?? ni anak sedare kau pulak ade pesan kat kau...

"pakchu carilah makchu cepat2.. nanti kiteorang bole suruh makchu bagi pakchu ubat.. kalau pakchu tak larat pun xpe, sebab makchu bole bawak kiteorg jalan2.. pakchu nak demam kan?? pakchu duk umah eh, biar kiteorang jalan ngan makchu je.."

wahaha.. cari la makchu diorang tu aie.. jangan lambat.. asek kau je suruh aku cepat2.. hehehe

chimera said...

hahah... anak-anak buah saya baru je balik ke kl semalam, dah dekat seminggu jugak dok kat sini... cuti sekolah. riuh je... tapi hari ni dah sunyi balik.. semula hmmmm...

semoga anak-anak buah pak chu akan tiba dgn selamat....

asis said...

knape plak pak chu nih..

AiE bAhRi said...

Kak Na,
Mudah2an diberi kesihatn untuk melayan mereka.Tq kak.

Bro haruan tasek,
Itu la pasal..belum anak sendiri..maunya tak rindu kalau dh darah daging sendiri kan?

♥si lampu neon♥,
tq so much 9jawab bagi pihak anak2.hehe)

KhairiL's,
dah,,pakchunya baru makan uat 2 biji.mudah2an cepat la sembuh dengan izin dari-Nya.

Bro GRuNGe,
Bang,
InsyaAllah saya tak nk jd seorg yg lupa diri. doakan saya sebegitu sepertimana abg man tulis tu.

Sis-Lin,
harap2 begitulah sis..mmg seronok bila layan karenah mereka.

pijah@hakuna,
samala macam saya pijah..kdg2 nk kampus, anak sedara yg duk jb ni nangis nk ikut saya ke kampus..kdg2 kesian gak..

Dir,
Yang dulu aku dulukan dir..anak2 buah aku ni tak kasi cari makchu dulu sebab takut aku tak layan mereka.hehehe.

Abg Chime,
Seronok n meriah kan kalau anak2 buah balik ke rumahJjadi riuh rumah.Tapi anak2 buah saya tak boleh balik semasa bermulanya cuti sekolah sebab ibu dan ayah mereka semuanya kena pergi ke kursus dahulu.tu yg balik lewat..

asis,
sebab saya la anak bongsu lelaki. adik saya mereka panggil acu siti..

Fly said...

Salam, cepat makan ubat bro, kalau sakit x dapat bermanja dengan anak2 saudara bro yang comel2 kesemuanya. :)

ryann said...

rindu juga pada anak buah

ASYIQ said...

15 thn dulu akak pun mak ucu jg kpd anak2 buah yg kecik2 mcm tu...asyik kena buli ngan dia org jer...

Skrg ni anak sulung pn dh 15...anak2 buah pn smua dh besar2...kena buli juga!!

Malang btul mak ucu sorang ni.

P/S Teraaaaaaasa diri dah tua...huhu.

addyaholix said...

aku rindu amin. rindu gila. amin anak saudara paling manja dengan aku.

psstt! bufday abg chime bila yang tepatnya? heheh!

Farid Rashidi said...

SALAM perkenalan kawan,

Biasalah, rindu merindui itu sudah lumrah manusia.

CINTAMANISZ Lite said...

sayangnya pokchu ngan anak2 buah. Camtu laa baguih!

AiE bAhRi said...

Bro Fly,
salam bro..yup..dh telan dh ubat. Mudah2 an sihat. hari ni rasa kurang sikit..Kem salam e-ein yg comel tu gak..Dia pon demam kan..

ryann,
rindu kannn...

kak ASYIQ,
diorang belum tau buli pakchu nya lagi kak..tak tau esok lusa..hehe

Bro addy,
semuanya aku rindu bro sebabnya semua ada manja yg tersendiri..

besday abg chime lg 7 hari dr sekarang..

Farid Rashidi,
salam kenal bro! Rindu-rinduaan mmg lumrah kan..tapi perlu ada batasannya.

CINTAMANISZ Lite,
kak, mstilah sayang..mereka juga anak2 saya..hehe

Monkey D Luffy said...

nak layan budak2 tu kena kuatkann stamina

Tirana said...

Comelnya anak2 sedara Aie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails