Sunday, June 21, 2009

Sayang Mama

Hari ini sekali lagi hari penting bagi saya. Hari untuk meraikan ulangtahun Mama angkat tersayang yang berada jauh di Pantai Timur.

Untuk Mama,
SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN yang ke 34 tahun Aie ucapkan. Semoga ikatan kekeluargaan kita semakin erat lagi dengan dugaan yang kita hadapi pada tahun ini. Maaf kiranya tahun ini Aie tak dapat membuat kejutan seperti tahun-tahun sebelumnya bersama adik-adik. Apa yang penting, kata-kata nasihat Ma,akan Aie ingat untuk menempuhi hari yang mendatang. Aie doakan semoga Ma panjang umur,dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik. Semoga nasihat Ma untuk Aie melangkah ke satu tapak lagi, dapat Aie laksanakan dengan sebaiknya. Sampaikan salam sayang Aie buat Abah dan adik-adik, Irfan, najihah, hazirah dan Izzat Haziq di sana. Aie tetap merindui kalian.

Yang mukhlis,
Anakanda-Saiful Bahri

26 comments:

tintaku said...

alhamdulillah. semoga dipanjangkan umurnya dengan bertambah amalan dan semakin dekat dengan yang esa, insya-allah.

anaklaut said...

salamat ulang tahun untuk mama saudara, moga dipanjangkan umur, dimurahi rezeki..insyallah..

GRuNGe said...

Erk, ulangtahun perkahwinan atau ulangtahun umur? Agak konpius, maklumlah, sudah pukul 4 pagi. Baru lepas tengok perlawanan Live yang sebenar.

Apa-apa pun, selamat kepada ibu anda Aie. Semoga kalian berbahagia.

anilrah said...

yee.. semoga dipanjang kan umur dan di murahkan rezeki.



slmt hari bapa juga~

ASYIQ said...

Eh...mudanya mak angkat aie...34 tahun. So, akak ni boleh jadi juga la emak angkat aie...hihi. Tua 4 thn jer dr dia....haha. Pecah rahsia la pulaks...

Boleh ke aie???

KhairiL's said...

salamat ulang tahun untuk mama Aie :)

AiE bAhRi said...

tintaku,
Terima kasih..InsyaAllah

anaklaut,
TQ bro..

GRuNGe,
Bang, ulangtahun kelahiran la..Takde apa yang perlu di'confuse'kan sebabnya memang mama angkat saya muda. Sebabnya beliau kahwin awal di usia remaja dan dikurniakan 4 orang anak yang telah besar kesemuanya. Seronok dapat mama muda yang 'rock' sebab boleh layan jiwa kita.

Tq bro!


anilrah,
tq..selamat hari bapa juga..

ASYIQ,
Kak, ye kak..memang muda bagi saya sebabnya jarak umur kami hanya 10 tahun sahaja. Tapi nak buat macamna, masa program anak angkat, saya seorang yang dapat keluarga angkat sebegitu muda dan Alhamdulillah hubungan kami erat selama 5 tahun

boleh..apa salahnya..ahaks(",)**sambil tersipu-sipu malu..


KhairiL's,
TQ khairil =)

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

selamat ulangtahun utk mak angkat aie... semoga hidupnya sentiasa berkati & hubungan aie bersama ma bertambah erat...Amin!!

anaklaut said...

tq sudi singgah..blog saya..

haruan tasek said...

selamat ulang tahun untuk mak angkat awak... amin

nuyu farhan said...

selamat hari lahir tuk mak angkat awk juga..
:)

bEEdLE d' bARd said...

semoga panjang umur dan bahagia selalu..=)

AiE bAhRi said...

Terima kasih semua..=)

eKyN said...

eh nk nyebok gak haha

selamat ulang tahun gak ye..

lol

n_n

MISZ NaNa said...

selamat ulang tahun ye!! moga allah memanjangkan umurnya serta dimurahkan rezeki...amin..

DuRiAn rUnTuH said...

selamat hari ulangtahun juge..

ASE1 said...

Salam ziarah ...

Selamat jua buat mama AIE ..

AiE bAhRi said...

Terima kasih (yang entah berapa kali) untuk semua..

To ASE1: Salam Ziarah juga.

miss GAZA said...

wah!
besday mama kamu sama dengan saya ya..
slamat hari lahir ya mama aie..


org lahir bulan 6 ni spesel woo..
hahaha
(perasan takleh blah!)
=p

CINTAMANISZ Lite said...

AiE; mama aie tu sambut besday yg ke brp? 34 tahun?
konfius gak akak ni..aie umur 24? mama aie umur 34?
Ke akak yg keliru? Jawab dek!

umi_e said...

Belated birthday buat ma aie :) Semoga terus sejahtera hendaknya :)

* mudanya ma angkat dia... kalu camtu aie panggil kak e 'umi' je lah ya sebab kak e jauh kebih tua dari mama angkat aie tu ;) :D

AiE bAhRi said...

miss GAZA,
Selamat ulangtahun untuk anda juga.

CINTAMANISZ Lite,
Betul la kak..umur mama angkat saya 34.Kami hanya beza 10 tahun je.Kebetulan masa program anak angkat tu,saya dapat keluarga yang muda.Confuse lagi ke kak?

umi_e,
terima kasih kak,

memang muda kan?hehe.Boleh ke panggil kak e umi?hehe.Akak sebaya dengan abah angkat saya.hehehe

Nine said...

selamat ulang tahun for ur mom ayie..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
Amin...
:]]

pijah@hakuna said...

aie anak yang sangat baek... terharu pjh. meh la umah kite plak. kompem mak sgt hepi dpt anak agkt mcm aie ;)

~NurKasih~ said...

salam aie,

hepi belated besday wat "ma" aie tu.. cam ni aie panggil kak as "ibu" lah ya..
aie..nape sepi je skrg.. lama kita x sembang la.. salam wat mak ya...

~NurKasih~ said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails