Saturday, August 08, 2009

WelcOme to the WOrld..080809




Semoga kelahiran anak buah pakchu yang ke 9 ini sentiasa mendapat keberkatan dari Allah. Pakchu doakan semoga menjadi anak yang soleh..Amin..

Ingatkan dapat baby girl..rupanya baby boy lagi..Apa pun pakchu ucapkan Alhamdulillah sebab anak pakchu sihat dan selamat. Kepada Ammar Hakimi dan Amsyar Harith, kalian ada adik baru,,jangan nakal2 ye..

Dan pakchu juga akan dapat anak buah yang ke 10 pada pertengahan bulan ini. baby boy juga!

Allah berfirman,
“ Aku perlindungkan engkau, wahai bayi, dengan kalimat Allah yang sempurna, dari setiap godaan syaitan, dan setiap pandangan yang penuh kebencian. “

17 comments:

Tirana said...

Kak tirana paling tak tahan tengok baby...comel..cute..geram sangat...Tahniah untuk Pak Chu...boleh pak chu tolong cuci lampin baby ye..hehehe..opssss..zaman sekarang ni baby dah tak pakai lampin kain..baby guna lampin pakai buang aka pampers..hehehe

Mama Shaqeer Wife Khairul said...

cute nyer baby nie...
tetibe rase nak ngandung...hehehe...
tahniah le pakchu...tahun nie extra duit raye le kena sediakan erk...

sharamli said...

hu3..c0ngret..
dah nak mas0k sepul0h..
0rg dah 12..hik3

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

cute nye baby tu... anywy, congrats tuk pakchu die gak... ;)

anaklaut said...

salam..

semoga dengan kelahiran baby baru ni akan menyerikan lagi kegembiraan ayah dan ibu baby ni..:))

tq singgah anaklaut

anaklaut said...

salam..

bro, anak sendiri bila lagi??:))

CikYana(",) said...

salam aie
tahniah dpt anak buah baru
yana gk xde lg anak buah
lalalala

Cik Skaf said...

salam aie,
alhamdulillah. segalanya selamat. Tahniah dapat anak buah baru yg comel sgt2 tu..

maiyah said...

salam.. ala nomel nya, semoga hidupnya sentiasa dilindungi

akhis said...

~byk nye ank buah dia...

Framestone said...

moga mu menjadi pakcik yag terbaik jugak buat si dia

TokNabe said...

comelnya budak ni, lama dah tak timbang budak kecik ni.. time keciklah nak didik dengan amalan yang baik.

c_fu^^ said...

salam...
wah,,tahniah aie..btambah lagi anak buah ek..
hmmmm so cute...akak doakan bby boy nie sihat2 sokmo..salam

ASYIQ said...

Baby boy...akak sukee.

Ingat lagi tarikh 14.2.2001 bila fahem lahir....satu2nya anak lelaki tunggal akak. Rasanya akak lah yg paling bahagia masa tu....

p/s suka cium baby time ni...wanginya Allah sahaja yang Tahu.

chimera said...

uih... comelnya anak buah pakchu...
Tahniah pakchu... tahniah jugak utk mak ayah baby boy tersebut...

Semoga segala rasa bahagia akan terus melingkari kehidupan keluarga aie dgn kelahiran insan bari ni...

Ivy Metaga said...

comelnya...=)

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails