Friday, December 26, 2008

Sihat itu nikmat

Bila diberi kesihatan yang baik memang terasa nikmat. Sungguh! Geraham bongsu saya juga sudah tumbuh dan yang paling penting saya dapat menikmati makanan ini dengan penuh nikmat sekali.


Tapi,alangkah nikmat jika semua adik beradik ada.Baru seronok!! Ya, saya sudah sihat dan sihat itu memang nikmat.

11 comments:

Luth Textile said...

adik kamu kah?

pEnNa said...

Aie..sangat sedap ok satey tuh!
mengugat selera ku sggh!
hehehe
;)

AiE bAhRi said...

Luth,
Anak sedara aku.yg bawah sekali baru adik aku.

Penna,
Mmg sgt sedap.kalau penna datang, saya buatkan ok.=)

addyaholix said...

dah lama tak makan sate. jom teman aku makan sate samuri kat gombak. tiba-tiba aku jadi gian =)

sihat itu nikmat, sihat itu hikmat, sihat itu semangat!

i-chimera said...

sihat tu nikmat yg jrang nak kita syukuri... bila sakit baru rasa peningnya sihat... tapi masa sihat pulak... lalai, lupa beterima kasih pada yg beri rasa sihat tersebut ... (merujuk pd diri saya sendiri)

azza_irah said...

akak demam..
nikmat sehat ditarik dan diberi ujian ini..dah 3 ari..soksek idung, batuk sehingga sakit dada...bersin tak henti dan badan panas2..nak makan pun tak lalu..

Tirana said...

Salam Aie..

Alhamdulillah..dah sihat ye..boleh makan satey lagi..hehehe..sedap nampaknya..

Monkey D Luffy said...

hahaha... dah tumbuh gigi rupanya

zeti said...

sate? alamak, ni yg lemah ni.. akak suka tau mkn sate ni.. klu kitaorg buat mkn2 wajib ada sate ni :) pape pun alhamdulillah aie da sht :)

:: Cikgu Wiween :: said...

uihhh byknye satay!! nak jugak. adesss lapo

Ajeem said...

sedapnya satay..wauu...kegemaranku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails