Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 07, 2008

3 hari yang memecahkan kepala hotak..

Halluuu..ari ni ari ke 3 saya dah menjalankan exam..walaupun rasa macam nak pecah kepala dan sesekali rasa tingtong gak..tapi saya rasa happy sangat bila jawab paper tadi..Allah mudahkan segala urusan saya pada hari ni..mana taknya..exam paper ni je la yang boleh "dimakan" sebabnya memang kena tau gak sebab subjek ni core subjek dalam course saya. Tapi memang letih nak tulis n nak huraikan apa yang soalan nak..

2 paper sebelum ni, huhuhu..no komen la..sebabnya semalam masa masuk dewan saya dah mula tak selesa sebabnya bilangan meja dan kertas soalan tidak mencukupi..huwaaaaaaa...rasa dah tingtong jugak masa tu sebab jadi huru hara.Baek2 dalam jadual start exam kul 9 pagi, jadi delay plak sampai kul 9.30 pagi..Bile dah delay macam tu, saya dah blur dan takde mood nak jawab..masa yang diberi selama 1 jam 15 minit, saya rasa sekejap je sebabnya saya tak sempat nak abiskan perenggan terakhir untuk soalan terakhir. Tapi saya harap sangat point saya dalam peta minda beri efect jugak pada markah saya. Bila kuar dewan, saya tengok kawan2 semua hepi tapi saya..huwaaaaa..no komen la masa tu sebab itu je yang diizinkan untuk saya.

Yang paper 1st day...uh..lagi la penuh debaran..biasa la paper first..rasa dagdigdug je jantung ni..yang ni saya tawakal je sebab harap pada carry mark je la..mintak2 mr ramesh baek hati la nk kasi markah macam yang selalooooonya...

3 hari berturut2 ni memang memecahkan kepala,,mana takanya bila pas exam je aku jadi tingtong jap n msti kene rest tido..padahal,minggu exam ni la aku org yang terawal tdo..so boleh dikatakan cukup tido la sampaikan kepala ni dh sakit2 sebab asyik tdo je...huhuhu.

Walaupun saya terlebih tido waktu2 nak exam ni tapi memang terasa kepenatan yang amat sepanjang 3 ari ni..padahal bukan guna tenaga pon..guna minda je n kena perah sampai kering je kepala hotak ni untuk jawab soalan2 exam..walau penat macam mana pun, usaha untuk ke peringkat seterusnya kena giat lagi...lebih2 lagi ada gap 2 ari ni untuk jawab paper seterusnya..

Dan memandangkan ari ni ari jumaat iaitu penghulu segala ari,,haaa...sekurang-kurangnya kita boleh buat amal ibadah yang sangat mudah. Apa kata jom kita sama2 berdoa untuk keberkatan semua yang sedang berjuang ni...ngeeeEE..ari ni jugak,,rasa macam berada di luar negara je sebabnya ni la 2nd time saya dengar khutbah dalam bahasa antarabangsa..bahasa inggeris la di masjid UTM ni....ngEeeEEe..excited bUrP...

Diz week gak saya tak balik rumah seperti kebiasaannya yang saya lakukan pada ujong minggu..sori mak td pagi tak angkat phone sebab tengah exam..saya tau,,,mak mesti tanya tak balik ke sebabnya mak akan buhsan tahap cipan kalau anak mak yang sorang ni tak balik...Hahahaha..terangkat bakul sendiri plak...

Ok.,kawan2..jangan lupa doakan saya untuk hadapi 3 paper lagi...yang ni memang menakutkan sebab macam kena cover semua je apa yang dah belajar sepanjang sem ni...huhuhu...to Dr.Razali n Prof. Rosdan, janganlah bagi soalan yang killer2 nanti semua you all punya student akan jadi gillerr......Arghhh...tak mau..tidakkKK!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails