Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 14, 2008

Dir mengetagku lagi.Edisi : Work Station

Salam semua..Semoga hari2 jumaat sebegini kita sentiasa mendapat keredhaan Dari-Nya..jangan lupa mandi sunat hari jumaat sebelum g solat nanti ye..cewah...(ayat macam baek je..)


Pas selesaikan semua urusan untuk pagi ni, tibe2 teringatkan ada 1 urusan lagi yang dibereskan..urusan yang ni la..ha..pandai pun Dir jawab..urusan nk buat tag pasal work station ni. Jadinya kena la settlekan benda ni cepat2..kalau tak buat dikira berhutang la dengan si Dir tu..eGegEee..
Dengan masa yang sentiasa mngejar ni..saya ngan rogernya wat la tag ni..Arahannya macam ni.

Snap work station anda. Then taruk link blog kat bawah gambar work station anda iaitu bersebelahan dengan linklink blog yang ada..tengok contoh yang dibuat nih..begitulah seterusnya sampai bila-bila ok.sekiranya tag ini berkembang, pastikan akan ada banyak lagi link-link dibawahnya.kalu tak terencatlah dia.hahaha..lastly, tolong pas tag ini pada 7 blogger lain..pass la pada sesiapa..


Inilah work station saya.Mujur kena tag awal pasal work Station ni..kalau tak takde la work station kat umah tu..jap ada kat umah, jap ada kat kedai bapakku n jap lagi tak tau la duk mana..
So, inilah work station saya di bilik tempat saya "mengorek" ilmu. (nama institusi dirahsiakan..cewah,,poyo je..)

Kat tempat ni la saya abiskan masa utuk wat segala benda..(bukan segala benda tapi keje yang melibatkan penggunaan laptop je la..) walaupun sampai berkematu punggung ni sebab duduk kat kerusi yang tak besh sgt tu..Jadinya, tag ni saya nk pas pada 4 orang je yang saya senaraikan kat bawah ni je la..

  1. Pateen
  2. Cik Anis
  3. Sis Retna
  4. Bro Alif Mikail (hehehe..hutang bertambah la nmpaknya)
notakakikukumalu :

Gunakan lah sebaik-baiknya ruang kerja anda.Jangan gunakan untuk membuat perkara2 lagho..

Fikiran membawa kepada pekerjaan. Pekerjaan membawa kepada kejayaan.Kejayaan membawa kepada impian.

1 comment:

zeti said...

cheqtie da kene tag ni aritu.. kene la snap workstation yg ntah pape tu :p ehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails