Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 16, 2008

Deco Aie

Salam untuk semua. Pernah tengok rancangan Deco Eric tak? Ha..ni lebih kurang la..tapi ni taklah sampai tukar kesemua perabot dan kemasan. Cuma memerlukan sedikit kerajinan dan gunakan apa sahaja yang ada je. Memang best jugak kalau buat dekorasi ni ye. Tapi hasilnya tak la memberansangkan sebab saya bukanlah jurureka dalaman tapi saya jurukur bahan wanna be (insyaAllah).hehehehe...

Barang2 yang saya bawak pulang dari kampus saya tak sempat nak kemas lagi. Saya main campak je kat depan ruang tamu. So, memandangkan hari ni hari Ahad, dan bapa saya pun tengok saya macam penat je sejak pulang bercuti, bapa saya tak bagi ikut dia g kedai untuk berniaga. Dia suruh saya duduk di rumah dengan syarat kemas rumah dari depan sampai belakang.Ayoyo..takpe la..no hal punya sebab memang itu tanggungjawab saya sebagai anak. Saya start kemas pada petangnya dan inilah hasilnya di ruang tamu...walaupun tak cantik tapi harap2 bila bapa saya balik ke rumah, sejuk dan hilang sikit penatnya sepanjang satu hari ni berniaga bila melihat rumah dalam keadaan teratur dan kemas.hehehehe

uh,,,memang bersepah kat ruang tamu ni..ni la tempat lepak nk tengok tv

Jeng jeng jeng....
inilah hasilnya di ruang tamu...

Harap2 bapak suka la ye, anak bujang dia yang kemas..anak dara (adik saya) tengah duk bz exam lg di uthm

Ada gaya Deco Eric tak? tapi ni Deco Aie..hehehe


notakakikukumalu :

Sesungguhnya Allah itu indah,suka akan keindahan.


14 comments:

Tirana said...

Wow..pandai mengemas rumah..boleh la buat menantu ye...hehehe..Nak buat adik ipar, kak tirana tak ada adik..

Keri AlHaj said...

uih!! bagusnya aie... eric tgk pun makan hati tak leh cari makan ni...

errr... tu tilam tgh ruang tamu tu aie punya ke??

AiE bAhRi said...

kak tirana,
sikit2 boleh la nak kemas..tak pndai pon sebenarnye :-)

bro chime,
eric siap kol ajk bekerjasama ngan dia utk episod akn datang..hahaha..hak ptuih,,
tu tilam anak2 buah dtg utk lepak2 tgk tv..huhuhu..

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

wau... kemassss tuuuuu... tp yg sebelum tu lg kemassssss... huhuuh.. dah g kembalikan kepade yg asal (sepah balik).. hahaha

Blog Eazy Izzuddin said...

wah..nice deco..
salam singgah
xD

Along Arman said...

rajinnya die..
bangga mak ayah ada anak camni.. ;)

:: Wiween :: said...

gajin org bujang nih ngemas :p mana2 org tua pun berkenan mau bikin menantu nih. hehe

zeti said...

amboi.. rajinnye adik akak ni ;) ehehe.. cntik & kemas da umah tu.. bole buat adik ipar camni :p ehehe

Ren said...

huhuhu ada bakat jd interior designer loooorr... gudddddddd...

AniS GalaXy said...

opss
adakah kamo mengemas bile rajin sahaja..hehe..

pas nie umah cik anis plak k

Unknown said...

ok la ade bakat ngeeee:">
deco aie pun deco aie la janji rawk:P
btw salam salam
ty sbb sudi dtg bloggies sy^^
i ady link ur blog and be as follower

pink_butterfly said...

wah3...rajinnya dia....anak sapo la ni ekk...

AiE bAhRi said...

eazy,
TQ =)

along arman,
kerajinanku diseru time ni..hehehe

kak ween,
ahaks (",)

sis zeti,
ada adik ke?hehehe

bro janggeltrekker,
jd QS lg best kot..interior dsgner minat gak..sampingan je la..

cik anis..
mmg pun..
boleh2..tp kena blnja makan la pastu..

dianadahari..
yups u rawks..
tq..

pink butterfly..
sape lg kalau bukan ank tn hj. maskur n pn. hjh hindun..
ahaks =)

ezo said...

pergh

rajin betul anak dara ~ eh anak teruna sorang ni
hehe

cayalah bro
nanti bini mesti sayang gile sebab dapat laki rajin mengemas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails