Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 19, 2008

Tag berangkai : Semuanya nak gambar (",)

TAG PERTAMA

Tag pertama ni dari Pijah, Atie Abid ngan Pateen..Jadinya, alang2 3 orang sekaligus mintak, saya pon campurla sekaligus untuk buat tag mereka ni. Boleh kan?? Arahannya :

  1. Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
  2. Don't change your clothes. Don't fix your hair just take a picture
  3. Post that with no editing..
Inilah hasilnya. Time ni tengah jaga kedai bapa saya.

huhuhu..pic ni kalau edit pon memang tak smart pon,,so tak kesah la..hahaha..

TAG KEDUA

Tag kedua pulak, dari cik Anis..yang ni memang kelakar la sebabnya arahannye macam ni...
  1. Snap pic kamu yang berlainan watak
  2. Jadikan dalam bentuk collage
  3. Pastikan pic kamu disnap oleh orang lain.jangan snap sendiri
Kepada cik Anis, mintak maaf banyak2 sebab takde sape nak snapkan pic saya.Sebabnya malu plak saya nk mintak bapak saya yang snapkan gambar saya dalam keadaan yang berlainan watak. Tapi, saya tunaikan juga..Inilah hasilnya..bukan setakat 4 watak berlainan tapi lebih dari itu..hehehehe

Ini la muka2 saya kalau saya dalam keadaan senget. Nauzubillah...


TAG KETIGA

Tag yang terakhir plak dari missyizzati, ha,,yang ni senang je. Arahanya macam ni..
  1. Sila letakkan gambar anda yang paling anda suka, pastikan adanya anda di dalam gambar tesebut
  2. Beri 5 sebab kenapa anda suka sangat gamabr tersebut
Kalau banyak gambar yang saya suka camne? takpe, saya letak sekeping ni je la...

Gambar ni diambil pada tahun 2006..walupun letih tapi best..

Sebab2 saya suka gambar ni...jeng..jeng..jeng..
  1. Sebabnya nmpak cool je...
  2. Macam jemaah2 menteri je...
  3. Sebabnya mak saya pon suka tgk gmbar saya yang ni..hahaha
  4. Sebabnya saya nmpak terlalu muda...hehehe
  5. Saya sorang je yang mampu tersengih time ni..hehehe..
Jadinya, selesai sudah tugasan tag ni..takde hutang ye..saya dengan baik hatinya, taknak tag sape2 tapi sape2 yang nak buat dialu2kan la...

notakakikukumalu :

Bersyukurlah dengan setiap anugerah kurniaan Allah kerana sesungguhnya sifat syukur itu menjamin keberkatan dalam hidup dan hargailah setiap kenangan yang ada kerana melalui kenangan yang lepas, banyak iktibar yang akan kita perolehi..

8 comments:

Keri AlHaj said...

napelah buat muka mcm gitu... dah mcm alien dah haa.. hahahaha

Keri AlHaj said...

oh ya pulak... sebelum terlupa... ada tag jugak utk aie kat blog saya... pasal kasut....

Tirana said...

Kesiannya kat Aie...sampai 3 tag sekali gus..hehehe

Araz said...

He..he.. jemaah menteri ek..
Suke jgak tgk gambar tu....

AniS GalaXy said...

wah...kesemua tagg anda jwb sekali kan
yg pasti tagg from cik anis wajib di jawab
sgt suke pic gigi besar...hehehhee

Anonymous said...

mak oiiii comey ler muka aie yang snap tu...anak papa suka sangat

~ochie~ (^_^)v said...

aie.. x tahan ar ochie negok tag yg ke dua, tuu hahahah.. kalo ochie x nak ar wat tag mcm tu.. nasibla aie x der sebut nama ochie utk tag tu.. fuhh clamat... hahaahha

Psssttttttt... aie.. kawe sebelah tu dah kawin ker lom?

AiE bAhRi said...

Ochie..
yang sebelah aie tu tak kawin lagik..kih3..
anda berminat?
sila taip ON CINTA send to 2366
kah3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails