Wednesday, November 26, 2008

Gift and "ole2"

Entri kali ni nak tampal gift ngan ole2 je.Dah lama nak tampal sebenarnya tapi masa je yang tak mengizinkan. Apa2 pun terima kasih banyak2 kepada Kak Azza, Cik Anis ngan Fq..Gumbira dan terharu rasanya bila ada yang mengingati saya.

Pertamanya, nak ucap bebanyak terima kasih kepada Kak Azza. Banyak sungguh yang dia bagi. Tapi saya paling suka yang ini..Yang lain saya tampal di tepi istana saya.Terima kasih atas ingatan..Kak azza ni memang pemurah dan baik hati sangat.Seorang cikgu yang sentiasa tersenyum dalam menghadapi kehidpan seharian.Dengarnya, kak Azza tidak sihat pada ketika ini. Saya doakan semoga kak Azza cepat sembuh kerana tak sabar untuk membaca setiap coretan aktivitinya.

Keduanya, saya nak ucap bebanyak terima kasih kepda Cik Anis..Cik Anis ni seorang yang periang orangnya.Saya suka memberi tag kepadanya.Kih3. Tapi yang sungguh terharu sekali apabila gift ni diberikan pada ketika cik Anis berada dalam keadaan tidak sihat.Lihat sahaja lentoknya..Cik Anis jangan lupa makan ubat ye..Semoga cepat sembuh ye Cik Anis.



Yang ni pula ole2 dari sahabat saya,Fq..uh...sempat jugak sahabat saya ni g jalan2.Tiga buah negeri dijelajahinya..katanya, dah rindu sangat dengan adik2nya.Tengok tu adik2nya..Gumbira sungguh..


Saya amat hargai kalian dan semuanya. Tanpa kalian hidup ini mungkin tidak seceria sebegini. Terima kasih semuanya.

notakakikukumalu :

Hidup umpama aiskrim.Nikmatilah ia sebelum ianya cair.

3 comments:

Tirana said...

Amboi dah makin terkenal sekarang ye dik..banyak dapat hadiah....Tahniah!!!

miss galaxy said...

cik anis dah sehat dah
leh lari2 dlm opis
semua keje cik anis dah settel kan
syukur...hehe

tggu jwpn tagg kamoo ek dear
mesti berderet pic akan muncul di dlm blog ku

azza_irah said...

salam yang...
tQ tempek,,
alhamdulillah akak dah semakin ok arini...semalam je lembek lunglai..takde aktiviti leh buat..lagipun abg takde...masuki gua wang burmah...
arini dah rasa makin ok..tu yg entry termelankolik sket...hehee

jumaat ni insya allah ada aktiviti yg bessss sgt..hehhee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails