Saturday, November 22, 2008

Tag : Edisi Kasutku Bukan Kasutmu

Salam semua. Hahaha..tergelak je bila kena tag macam ni…pasni apa la lagi la bentuk tag yag kena buat ye..mana taknya, kasut2 saya yang bucuk lagi buruk tu la diorang nak saya pamerkan. Plak tu tag ni saya dapat dari 3 orang sekaligus. Dir, Abg Chime and Sis Lin.Ketiga2 orang ni la saya suka singgah blog mereka sebab best.Macam2 cerita diorang kongsi..Takpe, demi mereka..cewah..saya laksanakan jugak tag ni..

Arahannya macam ni...
ambil gambar kasut anda, pastu kena la ceritakan serba sedikit kenapa anda suka kasut anda..


Jeng..Jeng..Jeng…


Inilah kasut2 buruk dan bucuk saya..hahahaha..tutup idung semua…Yang gambar besar tu la kasut kesayangan saya..Yang belah kiri tu memang sayang giler sampaikan taknak buang kasut tu walaupun dah rosak dan tak dipakai lagi..Yang sebelah dia tu kasut Lee Cooper (saya panggil kasut ketupat.hehehe.) still pakai lagi sampai sekarang..tu kasut hadiah dari mak saya masa dapat result PMR…lamakan??..dah bape tahun kasut ni dipakai..tapi maintain lagi..saya ingat lagi harga kasut ni ..RM 99.90.masa tu dah kira mahal la jugak sebab sampai sekarang saya takkan beli harga kasut yang mencecah RM 100 ke atas..membazir sebabnya letak di kaki jugak..kih3

Yahoo...dah siap pun tag ni..Dengan perasaan yang suka ria, saya nak attack plak senarai kat bawah ni buat tag macam ni gak..kih3...(dh lama tak suruh orang lain buat tag..) So, calon2nya yang kena wat ialah :
  1. Pijah
  2. Ezo
  3. Cik anis
  4. C's Zeti
  5. Bro janggeltrekker
Yang disenaraikan tu saya tak wajibkan buat tapi apa salahnya tunjukkan kasut2 kalian yang meletup kat kami semua.Yang tak disenaraikan pon, saya alu2kan kalian buat ye..kih3

notakakikukumalu :

Sebaik2 langkah adalah langkah yang menuju kebaikan.
Walaupun begitu, tempat kebaikan biasanya adalah masjid tetapi jangan sampai kasut kalian hilang di masjid.

6 comments:

i-chimera said...

humanggg aihhh... gila byk kasut dia... boleh bukak kedai bundle jual kasut dah ni...

pijah said...

adeiiiiiiiiiiii... mak.. tengok budak ni..huhu. ciot je. nnti2 la jawab. hakhak. kasut aku selipar jamban je weh. nak kasut satuu... manyak gila. hish3

Janggeltrekker said...

Wahhhh tag pasal kasuuttt la pulak... tgu yer...tak sempat nak buat skg...berada di luar kawasan....

zeti said...

wah, nama akak pun ada yer.. wokeh, nnt akak buat.. tp lmbt ckit la yer sbb akak bz skit skang ni ;)

:: Cikgu Wiween :: said...

manyaknye kasut peberet dia!!! pinjam! *sygnye kakiku kecit gerenti x muat :P*

miss galaxy said...

cik anis ttp di tAGG kan..
xper2 nnti cik anis buat
tp lmbt sikit ek
coz now cik anis stay kat umah cousin
so tggu cik anis blk umah family nnti k dear

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails