Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 23, 2008

Tag : Edisi Semuanya Tentang Saya

Tag Dari kak Ween

1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks on yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger.

7 facts about myself :

  1. Aku seorang yang agak nampak sombong. Muka susah nak senyum tapi sebenarnya tak la sombong.CUMA muka jarang senyum
  2. Seorang yang berjimat cermat.Suka membuat penilaian dari segi harga.Biar harga murah tapi puas hati kalau dapat apa yang aku nak.
  3. Aku tak cerewet tapi kalau dalam soal buat kerja, memang cerewet..macammana tu?kerja mesti kemas.Selagi tak kemas, aku akan buat berulang kali
  4. Aku akan rasa tak selesa kalau pakai baju yang renyuk (berkedut2)…kih3..nampak begitu selekeh…
  5. Aku mempunyai suara yang besar.Sampaikan budak pompuan kelas aku suka ajuk suara aku yang besar. Sebab tu kalau ada presentation, aku tak memerlukan microphone..ha3
  6. Terlalu suka untuk mengumpul tali leher.Padahal bukannya pakai selalu..
  7. Sukakan kanak2 sampaikan kalau nak kuar ngan kawan2 pon, kadang2 aku sanggup bawak anak2 sedara aku..kih3

6 unspectacular quirks :

  1. Aku terlalu takutkan anak kucing yang baru lahir…sangat takut..boleh kena sawan kalau ada yang bagi anak kucing pada aku
  2. Aku pantang kalau tengah tidur ada orang geletek tapak kaki aku.Memang aku hangin satu badan…rasa nak sepak je!!
  3. Aku kalau marah, aku amik masa nak tegur semula orang yang aku marah tu.mak aku kata ni peel paling buruk aku.
  4. Walaupun badan aku kecik,tapi aku kuat makan..saampaikan kawan2 aku kata aku ni majlis perbandaran..(kurang asam je diorang ni..)
  5. Mudah tersentuh kalau ditegur bapa.Tapi kalau mak yang tegur, rela je tadah telinga ni.Siap mintak lagi nasihat bertubi2
  6. Aku tak suka kalau orang pinjam barang aku tapi pulangkan dalam keadaan bukan sepertimana yang dia pinjam..(memang tak suka kalau macam tu..)

TAG DARI KAK AS

Arahannya macam ni :

Anda di kehendaki menulis 10 perkara yg anda ketahui mengenai org yg mengetag anda itu..

So, inilah serba sedikit yang saya ketahui tentang kak As ni
  1. Seorang ibu kepada 4 orang puteri..
  2. Pandai memasak..nyum2..
  3. Mempunyai bulan kelahiran yang sama dengan saya.April..
  4. Seorang yang tabah dalam menempuhi segala ujian dan dugaan
  5. Ada niat untuk menambahkan berat badan..risau badan kurus katanya…
  6. Seorang yang suka berkawan tapi agak pemalu
  7. Sangat sayangkan kanak2
  8. Terlalu rindukan suasana di Malaysia.Lebih2 lagi kepada anak2 nya, keluarganya dan sahabat handai
  9. Walaupun masih muda tapi beliau sudah mendapat pangkat nenek.
  10. Seorang isteri yang mengikut suaminya menetap di New Zealand atas tuntutan kerjaya

ARAHAN 2:
Lps anda menjawab tentang org yg mengetag anda,anda di kehendaki menulis 10 perkara tentang diri anda..pulak!!


Saya? rasanya semuanya ada diterangkan dalam tag 1 yag kak ween bagi tu..ok, saya jawab jugak.

  1. Merupakan anak kepada pasangan Tn.Hj.Maskur dan Pn.Hjh. Hindun
  2. Mempunyai 6 orang adik beradik, 3 lelaki dan 3 perempuan..anak ke 5 dan merupakan lelaki bongsu
  3. Lahir di Johor Bahru, kampung di Johor Bahru dan menuntut di Johor bahru
  4. Berbintang Aries yang dilahirkan pada tanggal 16 bulan April tahun 1985
  5. Terlalu takutkan anak kucing yang baru lahir
  6. Suka bermain bersama kanak2
  7. Seorang yang sederhana dan berhati2 dalam membuat tindakan
  8. Nampak sombong tapi kalau dah berkawan suka gelak besar (jangan terkejut plak nanti)
  9. Seorang yang suka makan. Bab makanan memang tak cerewet.kih3
  10. Tak suka buat kerja last minute tapi kadang2 terpaksa..(kerja last minute msti tak perfect)

Dua2 tag ni saya nak pas pada...
Fadzli Khan
Pink Butterfly
MissyIzzati
Ihsan

9 comments:

pink_butterfly said...

uhuk2! semacam ada nama pink butterfly kat dlm list tu... lalalaaa, bwat2 tak nampak.... hek3...=p

pink_butterfly said...

tima kaseh...nti sy jwb....utang dlu ye...=p

:: Wiween :: said...

nampak sombong?? tade laaa nampak sopan ape. :p

err..kuat mkn? mcm x caya jek. jom pi kep c jom aie! gegege

:: Wiween :: said...

akhirnye leh gak view blog aie!! yay! ;)

azlin hashim said...

Salam singgah juga.. awak byk kena Tag ek..

AiE bAhRi said...

pink butterfly,
yups..name kamu ada di situ.kih3msti jawab.agagaga(",)

kak ween,
sopan apanye,muka sombong mana ada nk sopan2.kih3
jom kak ween aie blanja kep c if kak ween dtg jb nnti..
nape plak baru boleh view blog aie?sadis giller..

azli hashim,
yups..mmg kena byk tag..sob3

:: Wiween :: said...

tu laa tatau napa. dia x kuar ape. just nampak header aie jek aritu. agaknye explorer nih problem kot. kena pakai modzilla la nampaknye nih. gagag :P

|Ihsan| said...

argh!! ni tagged salam perkenalan ke??

izzati fuad said...

alamak.

banyaknya. yang haritu pun belum bayar lagi. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails