Wednesday, November 26, 2008

Pendekar

Ini pendekar zaman tok kadok...


Yang ini pendekar zaman millenium.kih3

Tak kira zaman tok kadok atau millenium, patik tetap nak jadi pendekar yang membela nasib keluarga, agama dan bangsa.he3

notakakikukumalu :

Kita sering dedahkan kepada kanak2 bahawa superman adalah pendekar zaman sekarang tapi kita tak sedar bahawa pendekar sebenarnya adalah Rasulullah S.A.W dan para sahabatnya yang sanggup berjihad dan gugur di medan peperangan kerana Allah Taala.

10 comments:

azza_irah said...

salam..
hambe sungguh tertarik dengan pahlawan zaman tok kaduk tu..
tgk skali mcm sultan mahmud mangkat dijunjung..hikss

Papa-Itam said...

handsome gak aie ni yer....hidup panglima Aie!!!!!!!

Mr. Azman @ Kreuger said...

Wah aie.. ni gambaq hang nak pegi
bersanding ke??? kekeke kompius
kjap.

Kreuger®

Janggeltrekker said...

Erkkk.....Hang apa kah ini????

AiE bAhRi said...

Kak Azza,
zaman tok kaduk pun pendekar tu tak wujud lagik..
ha3

Bro Papa-Itam,
yups!!idup panglima papa jugak!!!

Bro Azman,
agak2?hi3

Bro Janggel,
Erk...Bukan.Itu pendekar!ha3

ah tok said...

Perkataan pendekar harus ditukar kepada pejuang. Harap Maklum.

Pendekar = Pendek = Mekar

.

miss galaxy said...

wahai pendekar yg budiman
sudahkah dikau beristeri
patik begitu terpegun melihat tuan hamba pendekar sejati

hehehe....
awek gatal dah dtg nie..hehe

i-chimera said...

zaman tok kadok pun ada court badminton jugak ke...??? kompius nihh

Rashid said...

hehe... suka pendekar bujang lapok..

Dhada said...

Classic =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails