Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 22, 2008

Terima kasih atas ingatan.Kalau ada,bagi la lagi =)

Salam ceria semua.
Senyumlah sindah suria yang menyinari dunia
(tapi ni malam..macamana nak senyum seindah suria?)
Takpe, senyumlah semanis bulan purnama yang memberikan sinarannya di waktu malam.kih3. Terharu dan gembira sangat2 beta rasakan bila mana dapat award and gift dari kawan2.
Terima kasih yang tak terhingga beta ucapkan pada kalian.

Pertamanya nak ucapkan Big Thank You kepada bro dotblogspotdotcom yang sudi bagi award ni pada beta.Tak sangka sebab baru 1st time lawat blog beliau, beta diserahkan award ni. TQ bro! Semoga persahabatan yang terjalin akan kekal..Ameennn..


:laugh::look::pompom::wink:

yang keduanya, nak ucap Big Thank You pada Ochie ni..Ochie ni memang baik hati. Tomei plak tu.Malu jugak beta dengan si Ochie ni. Beta suruh dia buat tag tapi beta pulak yang dibagi hadiahnya..Memang beta malu dalam kesukaan.kih3.TQ Ochie, kamu memang tersangat baik. Beta harap kita sama2 memperolehi keputusan yang cemerlang.kih3 dan selamat bercuti.Ochie dah rindu kampung halamannya..

:laugh::dizzy::kiss::flower:

Yang ketiganya, nak ucap big Thank You pada kenalan beta yang sorang ni..Pijah. Kawan beta yang sorang ni memang brutal.Tapi brutal2 dia pun dia sangat tomei macam kucing2 yang gerak2 kat atas tu.kih3.Pijah....beta nak ucapkan berkilo2 terima kasih sebab dia kasi beta 3 hadiah sekaligus. Yang awrd pertama sama je macam bro dotblogdspotdotkom bagi.Tapi beta tepek 2 je la di istana beta ni.
Jeng..jeng..jeng..

comel tak button sun yang tengah senyum tu...kih3.sebab tu kena senyum macam tu di pagi hari nanti..

:look::pompom::wink::laugh:

Award dan hadiah ni beta akan simpan dalm istana beta. Tapi alangkah indahnya beta rasakan jika beta dapat berkongsi hadiah2 ni bersama rakan2 beta yang sentiasa mengunjungi istana beta ni. Jadi kepada rakan2 beta yang ada dalam senarai di istana beta, sila2 la ambil semua hadiah ni kecuali hadiah dari si Ochie beta tak kasi sebab hadiah tu untuk beta je..kah3
Salam ukuwah beta ucapkan pada kalian.
*beta takut anak kucing sebenarnya, tapi takpe la..ia menandakan mood beta sangat gumbira

notakakikukumalu :

Hadiah terbaik dari sahabat adalah kesetiaan. Terima kasih semuanya.

2 comments:

Tirana said...

Amboi, banyaknya dapat hadiah..Tahniah!!!

p i j a h said...

hakhak.....sob3x... raja mana pulak duk sebut2 nama patik nie. adei2x.. samat pagi la tuanku

;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails